Speelclub

SPEELCLUB (3e en 4e leerjaar)

Indra - Inne - Stijn

Indra

Inne

Ik ben al 15 jaar bij de Chiro en momenteel 4 jaar als leiding. Studeren doe ik in mijn derde jaar Rechtspraktijk. Mijn geboortedatum is 16 februari 2003, en ik woon aan de Kleine Markweg.

Samen met mijn vriend Sam beheer ik de Chiro's Facebookpagina. Pasta is mijn favoriete eten, en de Chiro is mijn grootste hobby.

Mijn favoriete Chirolied is "Country Roads", en ik hou van honkbal als Chirospel. Leuk weetje: ik was het laatste meisje in de meisjes Chiro voordat we gemengd werden.

Op mijn bucketlist staat reizen naar Amerika en Azië, en ik wil zoveel mogelijk avonturen beleven. Mijn slechtste gewoonte? Dingen vergeten :/

Stijn

Hallo daar, ik ben Stijn!

Ik zit al twaalf jaar in de Chiro, en momenteel ben ik vier jaar leiding, dit jaar van de speelclub. Mijn studie? Ik studeer agro- en biotechnologie. Mijn favoriete eten is diepvriespizza, en mijn hobby is, je raadt het al, Chiro!

Mijn favoriete Chirolied is "Aan de oevers," en het leukste Chirospel is HVR. Wist je dat mijn twee broers ook in de Chiro zitten?

Op mijn bucketlist staat een luchtballonvaart, en mijn slechtste gewoonte is dat ik altijd blijf plakken.

Contact:

Indra Francken: +32 493 68 44 61