Inschrijven seizoen 2023-2024

Beste leden en ouders,

Goed nieuws! Vanaf nu kan je inschrijven voor ons nieuwe chirojaar. Je herinschrijven is vrij eenvoudig en kan door onderaan op de link te klikken en daarna de stappen te volgen om jouw inschrijving te voltooien. Op het einde kan je ook het lidgeld (40 euro) betalen en krijg je een bevestiging via e-mail. De inschrijving is pas volledig na betaling. Bij moeilijkheden of vragen bij het inschrijven kan u altijd bij onze leiding terecht.

Let op! Inschrijven kan tot en met 15 oktober. Op 15 oktober worden alle T-shirts besteld. Wanneer wij deze aankrijgen zullen deze direct worden uitgedeeld. Dit gebeurt op zondag wanneer uw kind naar de Chiro komt.

Wie zich nog wil inschrijven na 15 oktober, zal 5 euro extra moeten betalen (= 45 euro). De T-shirts van deze kinderen zullen nabesteld moeten worden en waarschijnlijk ook later aankomen.

Chiro wordt nog leuker wanneer we een hechte groep vormen, daarom hebben we er voor gekozen om een minimum aantal zondagen aanwezigheid te vereisen voor je mee op kamp mag. Voor de kinderen vanaf de Speelclub is dit 10 keer doorheen het jaar, voor de ribbels is dit 7 keer. De aanwezigheden worden elke week door de leiding bijgehouden. De telling start vanaf 17/09.

Wij kijken er al naar uit om samen weer fantastische zondagen te beleven!

Met enthousiaste groetjes,
De leiding van Chiro Rijkevorsel