Lid worden?

Heb je besloten om in de Chiro te komen? Geweldig!

We zijn verheugd u te kunnen meedelen dat de inschrijvingen voor Chiro Rijkevorsel nu geopend zijn! Dit jaar maken we gebruik van een nieuw online inschrijvingssysteem om het proces eenvoudiger en efficiënter te maken. Om uw kind in te schrijven, volgt u de onderstaande link (Deze link vindt u ook op onze facebookpagina en website). Gelieve er rekening mee te houden dat het inschrijvingsgeld van dit jaar 40 euro bedraagt. Bij vragen kan u altijd bij onze leiding terecht en meer info kan u ook op onze facebookpagina of website (https://chiro-rijkevorsel.be/) vinden.

Inschrijvingslink: https://chiro-rijkevorsel.stamhoofd.be/

Let op inschrijven kan tot en met 15 oktober. Op 15 oktober worden alle T-shirts besteld. Wanneer wij deze aankrijgen zullen ze direct worden uitgedeeld. Dit gebeurt op zondag wanneer uw kind naar de Chiro komt.

Wie zich nog wil inschrijven na 15 oktober, zal 5 euro extra moeten betalen (= 45 euro). De T-shirts van deze kinderen zullen nabesteld moeten worden en waarschijnlijk ook later aankomen.

Chiro wordt nog leuker wanneer we een hechte groep vormen, daarom hebben we er voor gekozen om een minimum aantal zondagen aanwezigheid te vereisen voor je mee op kamp mag. Voor de kinderen vanaf de Speelclub is dit 10 keer doorheen het jaar, voor de ribbels is dit 7 keer. De aanwezigheden worden elke zondag door de leiding bijgehouden. De telling start vanaf 17/09.

Wij zijn alvast heel enthousiast om samen fantastische zondagen te beleven!

P.s.   Wij komen ook op huisbezoek als u dat wenst. Er mag altijd iemand van de leiding worden aangesproken hiervoor, zodat we samen een moment kunnen vinden dat voor zowel ons als jullie uitkomt en dan komen wij graag even tot bij jullie thuis met de nodige informatie!

P.s.s  Weet je nog niet zeker of chiro iets voor jou is mag je zeker eens komen proberen! Je kan maximum 3 keer komen proberen. Wil je vaker komen? Schrijf je dan zeker in.

Met enthousiaste groetjes

De leiding van Chiro Rijkevorsel

Vieruurtje!

Tijdens het vieruurtje worden de activiteiten even onderbroken. De kinderen kunnen genieten van een drankje en een zakje chips. Hiervoor nemen de kinderen elke zondag €1 mee. Zo kunnen alle leden tegen 50 cent per stuk lekker smullen.

Bewegingskledij

De bewegingskledij bestaat uit een beige chiroshort of chirorok en een t-shirt van onze chiro. Bij de inschrijving wordt er een T-shirt meegegeven in de kleur van de afdeling. Een extra T-shirt hiervan kan worden aangekocht voor € 10.

Voor de aankoop van een short of rok kan je terecht bij de banier te Turnhout of Antwerpen (dit zijn de twee dichtstbijzijnde voor mensen die in en rond Rijkevorsel wonen).

Hier vind je de Site van De Banier (Chirowinkel) of kijk eens op onze tweedehandswinkel en kijk wat er allemaal aangekocht kan worden en wat de prijs hiervoor is.